" Najviše me čini srećnim to što se mogu usresrediti na viziju toga gde želim biti u budućnosti. To mogu videti tako jasno kad sanjarim, kao da je ispred mene. Onda dobijem osećaj da ne moram biti napet da do toga dodjem, jer već osećam da sam dostigao to, samo je pitanje vremena."

                          Arnold Scwarzenegger

POZITIVNI EFEKTI TRENINGA SNAGE I IZDRŽLJIVOSTI

Ako želite da poboljšate svoju fizičku kondiciju, zategnete mišiće, ojačate kosti i samim tim smanjite rizik od osteoporoze, a pri tom nagradu za svoj trud dobijete u vidu spoljašnjeg izgleda, poslovnih i sportskih rezultata, potrebna vam je snaga i izdržljivost.
Trening će vam omugućiti da to jasnije vidite i da do toga dodjete.
Trening snage koji se naziva i trening sa otporom, podrazumeva vežbe sa velikim opterećenjem koje se ne ponavljaju mnogo puta. Kao što trening izdržljivosti povećava funkciju sistema za snabdevanje energijom tako i trening snage utiče na povećanje količine kontraktilnih proteina koji su zaduženi za održavanje tonusa i kontrakciju mišića.
Ako samo radite trening snage smanjiće te nivo aerobnih sposobnosti, odnosno izdržljivost. Pa ako samo vežbate snagu ili samo izdržljivost, možete izgubiti ponešto od onog drugog. To ne treba da vas previše iznenadi jer veličina i snaga mišića povećaće se ako trenirate sa tegovima ali će se smanjiti ako pojačate kardio treninge.
Ako želite da poboljšate snagu i izdržljivost, treningu morate pristupiti sa odredjenim zahtevima.
Ako voljno pristupite izvodjenju vežbe imaćete pozitivne efekte još u ranim fazama treninga, u suprotnom će te pokrenuti promene u mišićima  ali nećete naučiti nervni sistem kako da pokrene kontrakciju. Zato je voljni moment jako bitan.
Kako se vremenom mišići prilagodjavaju potrebno je podizati nivo opterećenja.
Poboljšanja su direktno povezana sa intezitetom treninga, trajanjem treninga i učestalošću treninga.
Da bi kombinovali u skladu vežbe snage odnosno veliko opterećenje i mali broj ponavljanja sa vežbama izdržljivosti tj. malo opterećenje i veliki broj ponavljanja, proverite da li je trening u skladu sa vašom kondicijom i mogućnostima jer ono što je dobro za početnike nije dovoljno dobro za aktivne sportiste i obrnuto. Kada znate kako da poboljšate snagu i izdržljivost treba još naučiti da odredite koliko snage i izdržljivosti treba da bi ostvarili  bolje rezultate i kako da vežbate da bi te rezultate postigli a to je samo pitanje vremena i koliko ste usresredjeni na viziju onoga što želite da postignete.