Kad govorim o ishrani, mislim na osnove zdrave ishrane i kontrolu telesne težine, kao i time kako dobra fizička kondicija utiče na metabolizam masti i kako fizička aktivnost utiče na telesnu težinu. Ako nam je stil života takav da sebi priuštimo bar tri treninga nedeljno ili svakodnevno deset minuta vežbe oblikovanja, ne moramo se preterano ustezati od konzumiranja omiljene hrane. 

Najbitnije je steći kontrolu nad sopstvenom težinom a svakodnevnom fizičkom aktivnošću jačamo mišićne ćelije koje nam pomažu da brže sagorevamo masti u telu.

Što zbog loših navika i ubrzanog ritma života koji takve navike stvara,manje vremena imamo za pripremu hrane. Zbog toga sve više uzimamo polugotovu i brzu hranu i tako gubimo kontrolu o kvalitetu hrane koju jedemo. Slobodno vreme sve više provodimo pored televizora, kompjutera ili mobilnog telefona. Mali broj ljudi je posvećen fizičkoj kulturi koja je neophodna da bi se suprostavili navikama koje nam organizuju dan i vremenom stvaraju nezadovoljstva sa kojima kasnije ne znamo da se izborimo.

Zato treba energiju akumulirati i što kreativnije kanalisati. 

Prvi obrok bi trebao biti takav da unesemo sve korisne materije koje su nam potrebne i neophodne da pokrenemo rad creva i obavimo proces detoksikacije. 

Jedna kašicica organskog kokosovog ulja i jedna kašicica organskih čia semenki pomešani u čaši  ili jedna kašika ekstra devičanskog maslinovog ulja i jedna kašika limunovog soka pomešana u časi je izvaredan napitak pre doručka koji pored detoksikacije pokreće proces rada metabolizma i ima energetsku vrednost.

Kroz namernice trebamo da unesemo kalijum i magnezijum da opustimo mišiće i poboljšamo cirkulaciju. Zdrav doručak utiče na bolji rad štitne žlezde, bolji rad nervnog sistema. U zavisnosti od hrane koju unosimo u organizam, zavisi kada će mo sledeći put ponovo jesti. A to je vremenski razmak od tri do pet sati. Uveče trebamo više jesti povrće i proteinsku hranu a preporuka da se tri sata pre odlaska na spavanje sem vode ništa ne unosi u organizam. Unošenjem hrane u večernjim satima utičemo na kvalitet sna. Želudac u toku noći troši energiju vareći hranu a to se reflektuje tako što i pored toga što smo se naspavali, osećamo se umorno. Za vreme obroka i neposredno posle obroka trebamo izbegavati tečnost jer na taj način razblažimo želudačnu kiselinu i slabije se hrana vari. 

Disciplinom stvaramo sebi zdrave navike, a disciplinovati sebe da kontrolišemo ono što unosimo u organizam je veliki korak,pored fizičke aktivnosti, ka zdravijem , produktivnijem i lepšem životu.